Opastus ja kokoustilat

Digital Signage parantaa asiakaspalvelua

”On kuuma. Lapsi huutaa. Toinen huutaa kovempaa. Kolmannen huuto kuulostaa siltä kuin tuhat lautasta lentäisi samaan aikaan seinään. Koko respan väki tuijottaa. Hyvä idea tämä yksin lasten kanssa lomalle lähtö.
 
Vastaanottotiskin infonäyttö kertoo hotellin lapsiparkin löytyvän vasemmalta. Kuva vaihtuu. Eläintarhaan näyttäisi pääsevän näppärästi bussilla. Päivä on pelastettu.”
 
Samsung -kosketusnäytöt ovat hyviä välineitä ohjata ja opastaa kulkijat oikeaan kohteeseen. Käyttökohteina ovat hotellien vastaanotto, monitoimitilat, kauppakeskukset jne.
 
Kokoustilojen ovipielissä on omat Samsung ovipielinäytöt, josta näkyy tilan käyttäjä.
Kokoustiloissa olevalla Samsungin suurnäytöillä toivotetaan vieraat tervetulleiksi kokoustamaan antaen samalla ohjeet välineistön käytölle. Tästä löydät meidän tarjonnan kokoustilan välineistä.
 
Samoilla näytöillä voidaan esittää myös muuta viestintää.
 
Kosketusnäytöille voimme rakentaa halutun opastuksen. Opasnäyttöjä voidaan ketjuttaa.
 
DS -järjestelmän tilojen varausosion avulla tehty varaus näkyy heti kaikilla näyttöpinnoilla anastuksen mukaan.
 

Digital Signagen hyödyt

• Yleisesti kysytyt kysymykset
• Opastus ja pohjakartat
• Automatisoitu tapahtuma- ja kokouskalenteri
• Reaaliaikaiset julkisen liikenteen tiedot, lentoajat ja taksipalvelut

Case Viking Line - Opastuksen merelliset tuulahdukset

Turun satama on matkustajamäärissä mitattuna Suomen toiseksi suurin matkustajasatama ja Skandinavian liikenteen johtava satama Suomessa, ja sen kautta kulkee päivittäin lähes 10 000 matkustajaa. Viking Linen Turun terminaalista on päivittäinen aamu- ja iltalähtö Tukholmaan ja se onkin tuttu terminaali monelle matkailijalle.
 

Suurten ihmismäärien opastaminen avoimissa tiloissa voi kuitenkin olla haastavaa.

Nyt matkustajia opastaa terminaalissa suuri LED-näyttö. Suuri 4,7 x 2,1 metrin näyttö tiedottaa laivaannousun aikatauluista ja esimerkiksi hyttien valmiudesta, ja monikielisyys toteutuu vaivattomasti vaihtuvilla sisällöillä. Tiedotusten välillä näyttö luo tunnelmaa meriaiheisella kuvastolla ja saa matkailijat risteilytunnelmiin.

FirstView-näytöt Viking Grace kokousinfoon

Laivalle on hankittu myös FirstView-infonäyttöjä. Kunkin kokoustilan ulkopuolella on infonäyttö, joissa on kokoustilan nimi, tilaa käyttävän yrityksen tai ryhmän nimi, ja kokousajat. Kokoustilojen käyttäjät saavat näyttöihin myös yrityksensä logon tai muuta haluamaansa tietoa.

– FirstView-järjestelmä on osoittautunut erittäin toimintavarmaksi, ja kokoussihteerimme pystyvät nopeasti päivittämään kunkin näytön tiedot netin kautta. Kokouskannella on lisäksi yksi isompi näyttö, jota voidaan kokoustietojen näyttämisen lisäksi käyttää sähköisenä ilmoitustauluna.

Case Särkänniemen elämyspuisto - Enemmän kuin huvipuisto!

Useana vuonna Suomen parhaaksi vapaa-ajan keskukseksi valittu Tampereen Särkänniemi siirtyi asiakasviestinnässään iDiD-aikaan.

Kesällä 2015 aloitettu asiakasviestinnän digitalisointi keskittyi ensimmäisessä vaiheessa ennen kaikkea opastukseen sekä markkinointiin. Jo vanhentunut infonäyttöjärjestelmä päivitettiin huolellisten tarvekartoitusten jälkeen iDiD-järjestelmään.

Infonäyttöjä sijoitettiin ensimmäisessä vaiheessa Näsinneulan aulaan, delfinaarioon sekä huvipuiston ravintolakohteisiin.

Laita meidät töihin, tilaa ilmainen alkukartoitus!

Haluatko kuulla lisää? Ota yhteyttä!