Vähittäismyynti

Digital Signagen hyödyt vähittäiskaupassa

• Tarjoukset ja promootiot
• Kampanjamateriaalin levittäminen ketjutasolla reaaliaikaisesti
• Apuväline asiakkaan liikkeessä liikkumiseen
• Digitaaliset myymäläkalusteet
• Kustannustehokas infokanava
• Videoanalytiikka ja kohdennettu mainonta myymälätilassa
• Äänimaailma ja visuaalinen viestintä yhdellä järjestelmällä
 
Nyt se oli tullut! Santeri oli silmät lautasen kokoisina katsellut mainostauluista ostoskeskuksessa uuden jalkapallopelin saapuvan kuukauden päästä kauppoihin. Se oli Santerin toistaiseksi lyhyen elämän pisin maaliskuu. Pienet jalat kipittivät kohti pelikauppaa samalla, kun silmät hakivat näyttötauluista koordinaatteja kohti oikeaa hyllyä. Yksi peli vielä jäljellä. Uskomaton onni! Äidille halaus kiitokseksi ja Messin ohjaaminen oli valmis alkamaan.
 

Videoanalytiikka kohdentaa viestisi asiakkaan iän ja sukupuolen mukaan.

Ei enää sukkahousuja miehille tai partavaahtoa naisille! Mainosnäyttöihin integroitu kamera kerää tärkeää kävijätietoa anonyymisti myöhempää markkinointikäyttöä varten.
 
Videoanalytiikkaa käytetään tuotesijoittelun apuna myymälätilassa. Työkalun avulla voi myös kohdentaa markkinointimateriaalit esimerkiksi sukupuolen tai muun triggerin mukaan. Videoanalytiikka tekee myymälätilassa sen mitä verkossa on tehty jo pitkään!

Case Fazer Musiikki - Uuden aikakauden digijulisteet

Soitinkauppaketju siirtyi noin vuosi sitten digital signage-maailmaan ja paluuta ei ole. Infonäyttöjä heillä on ympäri Suomea, ja niistä on tullut oleellinen osa ketjun viestintää, etenkin kampanjoissa. Näytöillä saa liikkeisiin eloa ja tunnelmaa, jonka sekä henkilökunta että asiakkaat huomaavat.
 
Musiikkimaailman markkinoinnin kulmakivi, julistemainonta, on modernisoitunut digitaalisten näyttöjen myötä.
 
“Näytöt huomataan ja niiden sisältö on isossa roolissa viestinnässä”, myhäilee projektipäällikkö Sami Ahokas. Oma graafinen suunnittelija vastaa näyttöjen sisällöntuotannosta, ja vaikka valmista materiaalia löytyy jonkin verran on kuitenkin omat tuotokset suosiossa. Näin luodaan viestinnälle yhtenäinen ilme joka sopii liikkeeseen kuin nakutettu. On myös huomioitu että maailma omaksuu digitaaliset kanavat enemmän ja enemmän, ja näin käytettävää materiaalia löytyy koko ajan paremmin. Näyttömateriaalia päivitetään aina tarpeen tullen, ja se sujuu lyhyelläkin varoitusajalla.

Case Dick Johnson Store - Tyyliä Tampereen Ratinassa

Dick Johnson store on kotimainen miesten lifestyle-konsepti, johon kuuluu sekä myymälöitä että parturiliikkeitä. Myymälöissä on laaja vaatevalikoima tunnetuilta merkeiltä sekä roheita kosmetiikkatuotteita esimerkiksi hiusten- ja parranhoitoon. Tampereella Dick Johnson store pääsi avaamaan ovensa uuden Ratinan ostoskeskuksen avautuessa.
 

Konseptinmukaista markkinointiviestintää

Myymälään sekä sen ikkunalle sijoitetut näytöt taipuvat helposti näyttämään
konseptiin sopivia sisältöjä myytävistä merkeistä tarjoustuotteisiin ja
alennusmyynteihin. Liikkeen ilmeeseen istuvat näytöt tuovat tyyliä
kompaktiinkin tilaan.

Laita meidät töihin, tilaa ilmainen alkukartoitus!

Haluatko kuulla lisää? Ota yhteyttä!