Ylläpito & tuki

Haluamme auttaa asiakkaitamme parantamaan liiketoimintaansa, myyntiä, markkinointia ja viestintää käyttäjäystävällisillä ratkaisuilla.

Ylläpito & Tuki

Toimituksemme ovat yksilöllisiä, asiakkaan näköisiä ratkaisuja kaikkiin haluttuihin kohteisiin.

Suunnittelusta kaikki lähtee. Asiakas saa toimivan kokonaisratkaisun, parhaan mahdollisen hyödyn ja tuoton, sekä mahdollisimman lyhyen takaisinmaksuajan.

Tiloissamme on kattava Showroom, jossa on helppo tutustua tarjontaamme.

Tarjoamme asiakkaillemme 24/7 tuen!

DS -järjestelmät ja niiden käyttö halutaan turvata hyvällä palvelululla. Meille on tärkeintä, että ”mustia ruutuja ei ole” ja tuen saa mahdollisimman pian.

S Media Services -palvelut

Käytönaikainen järjestelmätuki

Tämä tukimuoto palvelee järjestelmän käyttäjiä. Meidän oma tukipiste on aina ensikontakti. Suurin osa tukitarpeista saadaan näin heti hoidettua. Jos meillä menee ”sormi suuhun” voimme nopeasti käyttää järjestelmän tekijän tukipalveluja.

Puhelinpalvelut arkipäivinä kello 08:00 – 17:00 välisenä aikana.
Laajennettu puhelinpalvelu kaikkina päivinä 08:00 – 19:00 välisenä aikana.

Tekninen tuki

Tekninen tuki liittyy mukaan jo asennusvaiheessa. Jokainen laite on yksilöity ja dokumentoitu.Asiakkaalla olevat laitteet ovat mediasoittimien osalta etävalvonnassa 24/7. Näin saamme teknisen vian tulessa mahdollisimman nopeasti käynnistettyä toimenpiteet, jolla teknien vika korjattua. Viottuneet näytöt ovat OnSite -palvelun piirissä asennuksesta kolme vuotta eteenpäin. Kysy myös varallaolopalveluistamme.

Asennuspalvelut

DS -järjestelmien laiteasennusten lisäksi voimme tarjota teille mm. seuraavia asennuspalveluja: Sähköasennukset (yleiskaapeloinnit kuten puhelin, data, video ja erilaiset valvonta- ja paloilmoittimien signaalit), AV -järjestelmien laiteasennukset.

Laita meidät töihin, tilaa ilmainen alkukartoitus!

Haluatko kuulla lisää? Ota yhteyttä!