Hotellijärjestelmä

040 8420 462

Digitaaliset hotelliratkaisut, jotka parantavat asiakaskokemusta ja kasvattavat tuottoa

Vieraasi odottavat sujuvuutta, nopeutta ja helppoutta – aivan kuten he kokevat lentokentillä, verkkokaupoissa ja muissa moderneissa palveluissa. Miksi hotellikokemus olisi poikkeus?



Yhdessä Speeronin kanssa me tarjoamme hotelleille kattavan digiratkaisun, joka nostaa asiakaskokemuksen uudelle tasolle ja tehostaa liiketoimintaa. Kokonaisuus rakentuu Speeronin NEXT-alustan ohjelmistoista ja palveluista, joita täydentävät meidän toimittamamme, laadukkaat Samsungin tai Philipsin hotellitelevisiot ja diginäytöt. Kokonaisuus integroituu sujuvasti hotellin brändiin ja käytössä olevaan PMS-järjestelmään – esimerkiksi Hotellinxiin tai muuhun käytössä olevaan.

Hotellivieraan näkökulmasta kokemus muuttuu huomattavasti sujuvammaksi ja vaivattomammaksi. Sisäänkirjautuminen onnistuu joko omalla mobiililaitteella jo ennen vierailua tai itsepalvelupisteellä hotellissa. Mobiiliavaimen avulla asiakas voi unohtaa ylimääräisen stressin. Huoneessa asiakas voi ohjata ympäristöään, tilata palveluita tai katsella viihdettä suoraan älytelevision kautta. Kaikki on helposti saatavilla, selkeällä kielellä ja personoidusti asiakkaan tarpeisiin – myös hotellin palvelut ja paikalliset vinkit löytyvät yhdellä vilkaisulla.

Hotellille ratkaisu tuo konkreettisia hyötyjä: digitaalisten näyttöjen avulla palveluita ja lisämyyntiä voidaan esitellä oikeaan aikaan ja oikealle asiakkaalle. Järjestelmä tuottaa myös arvokasta dataa asiakkaiden käyttäytymisestä ja ostotottumuksista, mikä auttaa hotellia kehittämään palveluitaan entistä asiakaslähtöisemmiksi. Itsepalvelu ja automaatio vapauttavat henkilöstöresursseja ja tehostavat toimintaa, samalla kun teknologinen edelläkävijyys luo modernia ja kilpailukykyistä brändikuvaa.

Lopputuloksena on sujuvampi ja miellyttävämpi kokemus asiakkaalle – ja hotellille enemmän tuottoa, parempaa asiakastyytyväisyyttä ja tehokkaampaa toimintaa.

Arvokasta dataa asiakaskokemuksen kehittämiseen

Saat käyttöösi enemmän asiakasdataa ilman lisävaivaa. Näet, mitä palveluja käytetään, milloin ja miten – ja kehität toimintaa aidosti tarpeisiin perustuen.

Helppoa lisämyyntiä

Asiakkaat voivat ostaa lisäpalveluja ja tuotteita helposti suoraan näytöiltä QR-koodien avulla – tai jo ennen saapumistaan.

Sisäänkirjautuminen mobiilissa tai itsepalvelukioskilla

Asiakkaasi voivat kirjautua hotelliin etukäteen netissä tai saapuessaan itsepalvelukioskilla. Ei enää jonottamista – vaan sujuva ja moderni saapumiskokemus.

Speeron - Hotellijärjestelmien edelläkävijä

Speeron on vuonna 2007 perustettu Pohjoismaiden johtava tekonologiaintegraattori hotellisektorille. Speeron tekee yhteistyötä yli 1100 hotellin kanssa Euroopassa ollen johtava teknologiapalveluiden kumppani.

Speeron NEXT-alusta tarjoaa mm. digitaalisen asiakkaan sisään- ja uloskirjautumispalvelun ja on integroitu kaikkiin johtaviin PMS-, maksu- ja lukkojärjestelmiin parhaan asiakaskokemuksen takaamiseksi. NEXT- alusta todistettavasti tehostaa sisäisiä toimintoja sekä parantaa asiakastyytyväisyyttä eri tavoin. Ratkaisumme eivät edellytä asiakkaalta sovellusten lataamista tai asentamista helpottaen palveluiden käyttöä.

Valmiit integraatiot esimerkiksi näihin järjestelmiin

Scroll to Top